Hemma till Påsk!


There is no better place than home.

Jag är hemma sedan igår och jag mår helt fantastiskt underbart! Allt i skolan har på senaste gått bara bättre och bättre och jag känner hur jag får kontroll över situationen mer och mer. Jag pluggar inte ihjäl mig som jag försökte göra förra året, istället prioriterar jag vad jag ska plugga till, vad jag kan ta det lungt med och jag försöker andas och mår bra regelbundet emellanåt. Jag har äntligen, efter 7månader i skolan, hittat ett pluggsätt som jag känne rmig bekväm med, som fungerar och som jag gillar. Medical Biology går bättre och bättre, Physiology gick helt fantastiskt bra - jag hade inte pluggat alls, men jag kopplar bättre, minns längre och känner mig grymmare! Weeha, jag är bäst! :)
 
Nu är det Påsk, och jag ska vila. Jag ska inte som många säger "vila" och ändå plugga ihjäl sig. Nä, jag ska verkligen vila. För det är så jag fungerar, det är det jag mår bra av. Efter Påsk när mina batterier är fulladdade igen, då ska jag köra på. Men än så länge ska jag bara njuta av det som enligt mig är viktigast i livet; familjen, hälsan och vännerna.

Over and Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0