Första riktigt soliga dagen i Gdansk


Underbart! Solen försvann.
Verkligen vad jag behöver idag; jag menar det!

Igår spenderades dagen på balkongen med tjejerna; vi snackade en hel del om allt från A till Ö, vi lyssnade på låtar, målade naglarna, gräddade pannkakor och njöt av de i solen efteråt. En av våra manliga grannar satt på balkogen och försökte plugga medan tjejsnacket varade, stackarn! Sedan kom man med vindruvor (till sig själv), men jag åt upp en hel kvist...! Hur som helst, vi hade det jätteroligt - det blev väldigt spontant och mysigt.

Hela dagen försvann och jag har inte riktigt pluggat, men jag orkar knappt bry mig för det är redan Påsklov i mitt huvud. Idag har vi en mulig dag i Gdansk, vilket jag är tacksam för då jag ska förösöka spendera den inomhus med Physiology-böckerna. Inte för att det kommer göra någon skillnad just nu, men det känns bättre så.


 

En av mina favoriter, just nu.



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Påsklov är totalt underskattat =) Njut av solen när den väl är framme tycker jag =)

2009-04-05 @ 23:51:48
URL: http://jagochhoppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0