Plugg, plugg och mera plugg

Det finns inte så mycket mer att säga faktiskt.

Det enda som hände idag var att jag och Krister stack till en liten affär, bara runt hörnet och köpte bakelser. Den ena såg ut som en "mega-dammsugare" och den andra som en semla. Vi var så nöjda och glada tills vi kom hem och smakade på de, och de smakade allt annat men inte det vi tänkt oss! Då slog det mig hur "svensk" man är, för jag tänkte ju på våra svenska chokladboll och vår svenska semla.

Det var så gummibjörnarna och kexen räddade kvällen.
Nu ligger jag efter min planering, men bara litegrann. Imorgon repeterar jag den sista delen inför provet, och på måndag blir det ännu mer repetition.

Det jag kan, vill jag visa.
Jag vill inte göra mig själv besviken och göra dumma småfel på frågor som jag egentligen kan. Hellre att inte veta något för då tänker man: "ah faen, det hade jag inte pluggat in".
Men men, vi får se hur det går. Håll tummarna för mig då! :)

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Håller tummarna att det går bra på anatomin o längtar tills ni kommer tillbaka till gbg! :D

2008-09-14 @ 17:51:56
Postat av: jessica

Det kommer gå bra Olivia,jag tror på dig!

2008-09-14 @ 19:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0