Kalas.

Imorse tog jag en morgonpromenad för att rensa själen och pluggade sedan litegrann, innan det bar det av till tandläkaren. Nu har jag precis kommit tillbaka från tandläkaren, där jag och Krister hade tid med 1h uppehåll emellan. På vägen hem införskaffade vi oss flour-skölj och lite annat hygienmaterial för tänderna. Inga mer hål!

Ska försöka plugga lite till nu, innan det blir dags för kalas kl.18. Kristers syster fyllde år 30/8 medan han själv fyllde igår. Även deras kusin ska firas vid samma tillfälle, så det blir "3 flugor vid en smäll".
Ikväll kommer mina föräldrar hem från Bröllopsresan, och det ska bli roligt at träffa de igen! Vi åker dock till Polski-landet imorgon, så vi hinner bara ses ikväll. Carolina kommer ner från Stockholm imorgon förmiddag, så vi hämtar upp henne på Centralen och åker vidare till flygplatsen.

Det känns stressigt inför anatomin, för jag har inte hunnit med det jag önskar att jag hade gjort. Men vi får se hur långt det räcker. Det känns trots allt som jag förstår mer anatomi nu, än jag någonsin gjort under hela året....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0