Imorgon smäller det!

Okej, imorgon smäller det - då sätter jag den sista retaken (anatomi) av 2st möjliga.
Sanna mina ord...

Vill bara få det överstökar nu, bort med anatomin! Vi visste inte var provet skulle vara, fram till ca kl.20 idag, och då visade det sig att man var tvungen ha med sitt Index (en litet häfte där alla ens resultat förs in för hand) för annars får man inte skriva provet! Men hallå, ge er! Tänk på alla de som har sina Index i någon Dept. i väntan på underskrift, eller vars kompis lämnat Indexet någonstans och sedan dragit hem...jag vill inte veta....

För de som klarade praktiska delen i Anatomi är det teoretiska provet i en sal, medan de som har praktiska delen kvar sitter och skriver teorin i en annan sal, direkt efter har de sin praktiska del. Varför detta iksom?

Sedan: de som har sista retaken i Histologin kvar, har den på torsdag. Därför har de sin oral-del i Anatomi på onsdag. De som klarat Histologin, har däremot oral-part i Anatomi på torsdag. Snurr!

Hur som helst, på fredag ska jag till Stockholm!! Wohoo :)

Nu blir det dusch, sedan ska jag sova och vila ut inför imorgon.
Här kommer en skönt låt att slappna av till:



Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till!!!!

2008-09-16 @ 00:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0