Håriga grizzly-ben

Jahopp, det blev en del plugg idag. Känner mig snurrig i huvudet och ögonlocken är blytunga trots de 4koppar kaffe jag druckit. Nu är jag mitt i "vaxa-kroppen-projektet". Mina ben har inte sett solljus på hela sommarlovet, och nu är det äntligen dags att befria de. Tänkte lägga upp före och efter bilder, men så kom jag på: gör jag det så kommer ni associera mig endast med mina håriga grizzly-ben! Och det vill jag självklart inte...

Nu har jag gymnastiserat klart, det blev ett antal konstiga positioner för att nå alla hårstrån. Krister fick rycka in för att ta armhålorna, för de grejar jag inte oavsett position.

I somras tänkte jag: inget är så viktigt som att plugga anatomi.
Idag har mina åsikter förändrats till en viss grad: vaxa nu eller aldrig! För hur länge kan man vänta egentligen?! Jag håller på, som sagt, att gro igen...

En röst: Hoho, Olivia var är du??
Olivia: Här...hallå, ser du mig?

Typ.

Ytterligare ett projekt avklarat med lyckligt slut. 
Nu ska jag lokalisera min man, och sedan ska jag sova.
Mitt nya "jag" ska lägga sig tidigt (allt innan midnatt).
Imorgon väntar Thorax.

Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0