Cervico-tarsal ligament??!

Plugget går fint, jag följer min planering.
Var tvungen att göra en liten justering på en hel dag, men det ordnande sig till slut. Mitt i plugget idag ställer jag en slumpmässigt vald fråga till Krister: "What ligaments form the greater omentum?"

Han ser ut som ett frågetecken.
Han bara står där och tittar på mig.
Tiden går.

Sedan svarar han: "Cervico-tarsal ligament ??!" (ung. från nacken till tårna)

Jag ser ut som ett frågetecken.
Han försöker imitera den potentiella gångstilen....
Jag brister ut i skratt.

Tänk om man hade ett sådant??! 
Det såg så roligt ut, och jag kunde inte sluta skratta....

1 minut senare var jag tillbaka i plugget.
Seriös. Koncentrerad. Fokuserad.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0