Waiting on the world to change


- När ska folk sluta ljuga?
- När ska folk börja tro mer på sig själva?
- När ska folk sluta tro att de är bättre än andra?

- När ska folk öppna sig för omvärlden och bjuda lite mer på sig själva?

- När ska folk börja hjälpa andra människor spontant, utan att bli tillfrågade först?
- När ska folk inse att "bättre ensam än i dåligt sällskap" faktiskt existerar av en anledning...


Nu finns det säkert en jävel där ute som tänker: "När ska Olivia sluta tjata?"
Men vet ni vad, jag bryr mig inte. Och jag tänker fortsätta tjata.

I´m waiting on the world to change.

Man kan ju vänta i alla evighet.
Tur att jag har tålamod då! I´m still waiting...






Kommentarer
Postat av: Dennis

John är riktigt bra!

2008-10-03 @ 14:06:04
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Jonas <3 Madde

För att förändra världen så måste man börja med en sak, ändra på sig själv. Det är de små pusselbitarna som får världen att bli bättre...man börjar med sig själv, man gör "sin egen" värld bättre!



:)

kram

J

2008-10-03 @ 16:54:08
URL: http://jonaseklund.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0