Dusch med tangentbord


Okej, ni visste redan att jag var knäpp.

Men igår kl. 23 får jag värsta spontana idén: jag ska tvätta Kristers tangetbord!
Idén förvandlas snabbt till verklighet, och jag plockar bort alla äckel-knappar och skurar de med tvål i handfatet. Ni skulle bara ha sett allt äckel, så ofräscht! Hans dator har stått hemma i Göteborg, medan alla hans "1000 syskon" använt det. Jag menar inte att syskonen är äckliga, utan att folk sitter och äter lunch och middag, käkar chips, dricker Cola, småäter godis medan man samtidigt kletar på tangetbordet.
Självklart blir det äckligt då!

Tangetbordet tar jag med till duschen och vi duschar tillsammans. Det får torka över natten på elementet, och gissa vem som skriver på ett helt nytt och fräscht tangetbord idag??! Wohoo!



                                        Ser ni äcklet eller?!



Kommentarer
Postat av: Didka

Shit, funkar tangetbordet nu då? för vet du vad, jag blev irriterad på att vår fjärrkontroll till TV:n va smutsig(här på gröna gatan) så jag spola av det med vatten. Sedan funkade den knappt i 2 dagar, tills pappa kom, då började allt funka (ant.för att han inte ska bli irriterad och säga att alla "plastikowe zeczy" to pierdninte..haha! =)

2008-10-09 @ 18:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0