När minnen väckts till liv...


När jag var ute häromdagen spelade de "Infinity 2008" med Guru Josh Project.

Låten väckte snabbt minnen som hade begravts långt inne i hjärnan, sedan jag var liten. Det är kusligt hur mycket en låt kan få en att relatera till. Vi brukade resa mycket när jag var liten, och mamma spelade den låten på kasettband i vår gamla Volkswagen. Hon spelade massa fina låtar och klappade takt till musiken. Hon vara glad, medan hon egentligen försökte dölja sin krossade insida.

Tack mamma, för att du varit så stark för oss och kämpat vidare!
Tack för att du trots allt som hände i ditt liv orkat med oss.
Tack för att du visat oss vägen och uppfostrat oss att bli bra människor!
Jag älskar dig, Mamma! ♥



                                   Elina, jag och Emilija



                        "Infinity 2008" - Josh Guru Project




                    The original verison "Infinity" - Josh Guru



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0