Oproduktiv helg

Är det inte lite väl konstigt vad lite man hinner med på en helg egentligen??

Jag hade planerat handla mat, städa, tvätta, gå till Riham och Åsa´s födelsedags middag, gå till Blattefesten på Medyk och eventuellt ta igen lite grejer jag missat från förra veckan. Men det var väl optimistiskt tänk! Det enda jag hann med: städa och tvätta! Två saker på en hel helg. Nu sitter jag på mitt rum: stressad, varken utvilad eller med nya krafter och med ett tomt kylskåp. Argh!

Nu är det söndagskväll, och imorgon börjar återigen en ny skolvecka: Biochemistry, Physiology, Neuroscience, Immunology, Parasitology och...that´s it fakiskt! Men jag ligger SÅ EFTER i de flesta ämnen, att bara tanken gör mig stressad. Och jag blir ännu mer irriterad när jag tänker på hur produktiv helgen egentligen kunde ha blivit.

- Någon mer som känner så här?!

Nu är det säkert någon jävel som tänker "Haha, jag ligger iallafall inte efter i något ämne. Jag kommer lyckas bättre än hon!". Då önskar jag dig bara: Lycka till!

På onsdag kommer Kristers två syskon på besök, och då ska vi leka guide i Gdansk. Undrar vad man kan hitta på förutom: ulica Dluga, käka ute, Galeria Baltycka och Aquapark eller bowling.

Mera stress.
Jag tittar i kalendern och ser att jag åker hem om exakt 1månad!
Kom igen Olivia, 1månad klarar du.

Stressen försvinner långsamt.
Det känns redan bättre.



Saknar dåtiden! Saknar att "bara vara"; inga måsten, ingen press och stress.




Kommentarer
Postat av: Evelina

Näää jag är fan också efter, kemin!OMG å Neuron!STRESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS jag får svårt att andas!

2008-11-17 @ 14:49:49
Postat av: Evelina

den bilden är supercute! Å jag förstår precis detdär med att "bara vara" det saknar jag mest. Att bara lägga sig på sängen och sappa i teven för att man inte har ngt bättre för sig. Nu finns det ungefär tusen saker som är viktigare!åh orka.

2008-11-17 @ 23:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0