Och så hade vi Halloween 2008!




                                            "Jokern" Arman.



                                     Dansgolvet, Medyk.



"Terroristen" Abbas. Eller var det Usama bin Laden på besök i Gdansk?



           Lite snack och dricka utanför dansgolvet, Medyk.



                           Bubu som "Pippi Långstrump".



             Söta Jennet och den "grekiska gudinnan" Golnaz.



                 "Kocken" Jan, och två andra fulla snubbar.



Härliga känslor, jag älskar den här bilden! Kolla bara på Aus (i lila peruk)!




               Kusligt var den att träffa "Geishan" Shanin.



Somliga tröttnade på dräkten, och bytte om. Här ser vi "Rima" som Rima.



         Sist men inte minst, jag i huvudrollen som "Surgeon wannabe".


TACK FÖR ETT LYCKAT HALLOWEEN!

Kommentarer
Postat av: dida

var finns krister då? och varför finns du inte med på fler bilder =) miss you babe!

2008-11-01 @ 17:51:07
Postat av: jessica

haha va var det du som var kirurgen? Kände inte igen dig alls!

2008-11-01 @ 18:46:59
Postat av: Evelina

oj jag såg inte att det vad du först Olivia!:D

2008-11-02 @ 12:59:47
Postat av: Hanna

bästa utklädnaden Olivia!!!

2008-11-02 @ 13:58:26
Postat av: Olivia

Det var inte en enda person som kände ingen mig på dansgolvet. Jag kände mig som en genomskinlig person: jag såg er, men ni såg inte mig. Kusligt, men roligt.



2008-11-02 @ 16:13:09
URL: http://angel99procent.blogg.se/
Postat av: Jennet

hahha jag kände inte igen dig aaaallls hahah

2008-11-02 @ 19:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0