Läkarstudierna, Gdansk

Och då har även jag fixat en blogg, något som jag funderat på de sista 2 åren...jepp, that´s me! När jag väl bestämde mig för att skaffa en, så var ju självklart alla namn som jag ville ha redan upptagna. Typiskt!
Jag vill ha bloggen mest för att skriva av mig, eftersom det är lättare att skriva än att låta folk lyssna till min predikan varje dag. Min familj och mina vänner är på så sätt uppdaterade vad som händer i mitt liv, och jag vet att det säkert finns en och annan därute som också kommer bli intresserad...

Som de flesta nära och kära vet, pluggar jag medicin i Gdansk - Polen.
Jag började hösten 2007 och ska hålla på så länge det krävs. För det spelar ingen roll hur vi tar oss igenom de 6 åren, huvudsaken är ATT vi gör det! För i slutet så är det kanske inte hur brokig vägen var, på vägen till målet utan att man faktiskt når det, och jag är envis och säker på att jag vill detta! Så därför kommer det gå till slut!

Dessutom finns det en mening med allt som sker, men den är rentav svår att se.
Man förklarar alla "fall" med ett kanske, allt här är ett kanske, men jag vet en sak till 100%: jag har valt rätt utbildning och jag vill hjälpa andra människor. Jag reser mig upp från mitt fall, och försöker hjälp till redan idag... !

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att du skaffat blogg! Kommer följa den med spänning! Hoppas allt är bra med er! Stora kramar

2008-05-21 @ 21:17:06
Postat av: Oliven

Kul att du vill läsa, vännen! =)

2008-05-21 @ 23:33:57
Postat av: Madde

"men jag vet en sak till 100%: jag har valt rätt utbildning och jag vill hjälpa andra människor. Jag reser mig upp från mitt fall, och försöker hjälp till redan idag... !" - Helt rätt, utbildningen är dig. Kämpa på Oliven, jag vet att du klarar detta! :) Saknar dig dock, och undrar när du kommer hem och hälsar på? kramis

2008-05-29 @ 10:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0