Familjen på besök

Känner mig blåst efter gårdagens prov och har ångest efter att ha lagt en heldag på att läsa History of Medicine, istället för att plugga Histology eller Anatomy. Grr! Då var det bestämt: History of Medicine är en skitkurs. Blev klar med tentan på 5min, vilket inte är så konstigt då man fick ha allt material med sig till tentan!
Efter det stack vi till Gamla Stan tillsammans med mina föräldrar, min syrra och Krister. Vi promenerade i solen, tog lite foton och käkade på Masala. Trevlig kväll.

Självklart har det inte blivit något plugg gjort medan min familj vart här, men de åker imorgon så då ska det spenderas lite tid på biblioteket. Idag stack jag på gympan, och tyvärr var den tråkigaste på länge. Vi var bara 3 personer inomhus, så det blev inte så mycket spel utan vi sköt lite basket. Har käkat en banan. glass och en macka på hela dagen - så nu skulle jag i princip kunna äta upp vad som helst.

Märker snabbt att jag inte har så mycket att skriva om dagen som gått, så jag tackar för mig.

Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Bialystok

Hej, har bläddrat igenom din blogg nu, o du skriver väldigt roligt och fyndigt.. Kul=)

2008-05-31 @ 14:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0