Aquapark, Sopot

Idag hade vi midterm i Histology, practical part. Den sista för i år! Nu är det "bara" Final Exam kvar. Jag blev inte helt nöjd med mitt resultat, pga att jag klantade mig: tänkte på ett svar och skrev ett annat. Tyvärr är det inte första gången det händer, och jag blir så ledsen. Varför kan jag inte, för en gång skull, besvisa för mig själv: att jag kan!! Nu låter jag kanske väldigt pessimistisk, och för mig spelar det ingen roll att jag tydligen fick bäst i vår grupp - för mig spelar bara en sak roll; jag vill visa det jag lärt mig, jag vill visa det jag kan - UTAN att göra klantfel!

Någonting som fick mig på bra humör, var att mina föräldrar och min ena lillasyster kom på besök till Gdansk! Jag har verkligen saknat de, och det är kul med lite omväxling. Det känns nästan framtvingat att man ska "hitta på saker" bara för att de är här, men jag tror att min själ behöver lite avslappning.

På kvällen drog jag, min syrra, min kompis Carolina och hennes man Leo till Aquapark i Sopot. Vi började med att bowla, vilket jag inte gjort på åratal och därefter blev massa skoj i simhallen. Vi simmade utomhus, åkte vildfors, satt i bubbelpoolen och åkte de där jäkligt roliga och snabba rutchkanorna!
Det är andra gången jag är i Aquapark. Första gången var jag där på upptäcksfärd tillsammans med Adam, Jesper och Calle. Men vi la aldrig märke till rutchkanorna, och de står ungefär för 50% av hela upplevelsen - vilken miss!

Nu är jag så där "efter-simhall-trött", och ska se fram emot en natt med Krister och Dida (min syster) i samma säng. Here we go!

Gonatt.

Kommentarer
Postat av: calle

vart och badat!? Fasen va härligt! Va snackar du om vi åkte ju en massa i dom;) Minnesluckor?;)

2008-05-28 @ 23:07:37
URL: http://mellner.blogg.se
Postat av: Oliven

Hallå, vem är det som har minnesluckor egentlgen?! Vi åkte aldrig kana i typ 100km/h och i en annan som gick som en cochlea till höger och sedan till vänster. Ni missade det, killar!!

2008-05-28 @ 23:43:09
URL: http://angel99procent.blogg.se
Postat av: Sally

Måste prova det där 100km/h åket!!! Can't wait! Hoppas man lyckas bibehålla alla bikinidelar under vansinnesfärden!

2008-06-18 @ 17:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0