Ägg-snusk

Ska precis sätta igång och repetera Special Senses och Muscle Tissue, men först måste jag skriva ett kort inlägg.
Först och främst; grattis till er alla som klarade Additional i Histologi! Till er andra som hänger i och kämpar på...det ni gör är helt rätt! För det spelar faktiskt inte någon roll hur vi tar oss genom dessa 6 år, huvudsaken är att vi gör det!

Idag blev det massa Respiratory system plugg på balkongen, känner verkligen att jag har grepp om saker nu. Fixade "2 flugor i 1 smäll", för jag fick lite färg också! Sedan stack vi för att handla mat med Carolina, Krister och Amir. Amir envisades om att han skulle bära Carolinas tunga IKEA-väska fullproppad med mat upp till kanterna, istället för att ta en taxi.
Resultatet: 7st sönderkrossade ägg som flöt omkring i IKEA-väskan och alla produkter var ju självklart insmetade! Som grädde på moset, luktade det ägg-snusk överallt. Woho!

Hade precis tillfället att se "min man" in action; när han stod på vår säng med en stor kökskniv och försökte försvara sig mot en geting, med balkongen och alla fönster vidöppna...

" För att ha verklig behållning av glädjen, behöver man någon att dela den med. "

Kommentarer
Postat av: Didella

Fi farao...haha..åt allt! Du skriver verkligen med humor..det var något man inte visste om sin syster...:D vem är Amir? har jag träffat honom`? Caluski!

2008-06-08 @ 21:27:36
Postat av: Krister

Tja, jag tror ju på liv och primum non nocere faller väl in här då båda jag och getingen klara sig oskadda. =)

2008-06-10 @ 19:02:36
Postat av: Sally

Modig kille!

2008-06-18 @ 17:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0