Nya rummet

Sista natten som jag spenderade i vårt "gamla rum" hände något oväntat.
Jag somnade som vanligt, men när jag vaknade på morgonen låg jag 180grader vriden med Kristers 30kilos-tunga-ben ovanför min bröstkorg. Första gången det hände, och förhoppningsvis även den sista....

Idag under joggingturen, landade ambulanshelikoptern på åkern. Det är första gången jag ser det ´live´, sedan jag började jogga regelbundet - det vill säga någon gång i december månad. Har ju sett helikoptern flyga förbi mot åkern, men det har aldrig hänt att jag sett den landa under min korta joggingtur. Men idag så!

Nu har jag fått ordning på det "nya rummet", mer eller mindre iallafall. Det är också här jag spenderade dagen med att plugga, och tog pauser för att fixa till rummet. Mycket bra planering måste jag säga. Nu har jag ytterligare en tvättmaskin på, så jag ska läsa något medan det lilla livet virvlar på. Efter det ska jag sova så himla gott....

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0