Göteborg, 5dagar

Och då var man i Göteborg en snabb runda, bara 5 dagar - innan man ska ner till Gdansk igen och "hämta upp" Krister och göra ´grosse geschäfte´! Jag har hunnit med en gynundersökning, rensa i tvättstugan och pannrummet, åka till tippen 2 ggr med morfar och slänga de rensade grejerna, hälsa på mormor som har flyttat till lägenheten i Göteborg medan vi håller på att rensa bort all "skit" där hemma i huset. Nu har jag precis kommit tillbaka från min joggingtur, där jag sprang under Älvsborgsbron längs vattnet, runt Majorna och tillbaka hem. Skönt!

Höjdpunkten imorgon är att jag ska ta hand om Sandra som är 1 månad (mammas kompis nyfödda dotter). Efter det bär det av hemmåt till huset, där vi ska bära möbler tillsammans med min syrra och hennes kille. På kvällen hinner man kanske en kort familjeutflykt till Ullared, vore roligt! Hade tänk köpa massa Veet varm vax och hitta en bikini inför sommaren! Wohoo!

Dusch nu, sova sedan! Godnatt.


Älvsborgsbron, Göteborg

Kommentarer
Postat av: Krister

Värst va du står i miss Active! :) Så du fixa tvättstugan hos gynekologen? :P

2008-07-04 @ 10:16:29
Postat av: Evelina

detdär vaxet ska jag leta imorgon..haha en ljusgul burk var det va..hehe!Här ska benhåren ryckas bort!

2008-07-20 @ 18:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0