Kommentera mera!


Till Er som läser detta:

Om Ni har råkat hamnat här och ändå tar er tid att läsa något inlägg i min blogg - så lämna gärna en kommentar eller två. Det skulle jag uppskatta! Alla om läser kan ju självfallet inte hålla med mig om allt jag skriver om, för vi har olika åsikter och syn på saker och ting.

Så skriv:
- jag gillar det du skriver!
- hur kan du tänka på det viset?
- är du helt "dum-i-huvdet" eller?

Yttra er! Tyck mer!

Och för er som ogillar mig; Ni kan vara anonyma! Bra va?
Jag får upp en kommentar och endast ett IP-nummer. Och det är ju inte så att jag kommer springa till "IT-building" i skolan och kolla upp varje IP-nummer som ogillar mig. Så skriv!




Idag har jag lyckats:
- sova alldeles för länge
- gå på toaletten, och insett att någon innan mig glömt spola - fräscht!
- bränt 1kg kyckling
- blivit ledsen för att jag bränt vår lunch (kycklingen)
- fått näsblod

Nu ska jag plugga lite Physiology, eftersom vi har prov imorgon. Jag känner mig totalt oseriös, men jag antar att det är okej att vara det ibland. Det är ju inte så att jag är bäst i klassen och måste leva upp till de förväntningar folk har på mig! 
Jag är den jag är, och jag kör mitt egna race.

Inte mot er alla andra, men brevid!
Jag har liksom min egna race-bana, där bara jag får köra. Och jag kör - tro faen på det!

Over and Out.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tycker det är bra att du kör ditt egna. Jag menar, behöver man sova..så gör det och plugga effektivt resten av dagen. Ta paus. Försöka att inte tänka på de andra och hur bra det går för dem. Man har olika förutsättningar, olika liv. Jag pluggar mkt för att få bra resultat. Ibland får jag dåligt resultat för jag är trött och inte orkar, det är ju mänskligt. Jag är ju ingen robot. Jag gör så bra jag kan, funkar inte det så gör det inte det. Orkar inte att folk försöker tävla med en ofrivilligt. Jag bryr mig helt seriöst inte. Många säger att jag borde ha värsta pressen på mig eftersom min mamma är läkare och min syster snart är färdig och aldrig failat ngt. Men nej. Vad tror dem. Jag är jag, vad är det för jäkla hysteri!

Tar en kopp te, försöker mysa till det med vaniljljus och "läser lite" i boken..försöker få det att verka så lättsamt som möjligt.

2008-12-07 @ 15:21:31
Postat av: Emma

Fin blogg, kolla in min någon gång !

2008-12-07 @ 15:21:33
URL: http://emmajustnu.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Haha! Håller helt med dig Lovie =) Aldrig någon som skriver kommentarer till mig heller :/ Men här har du en =) Hoppas allt är bra med dig! Massa kramar

2008-12-07 @ 15:40:49
URL: http://jagochhoppet.blogg.se/
Postat av: Secret Lover

Kycklingen blev inte bränd, bara välgrillad. :P



Sen har vi ju pizza rester vi kan varva med ochså. ;)

2008-12-07 @ 16:32:07
Postat av: Cecilia

Åh tack! Ja jag försöker så gott jag kan att satsa på den karriären :D Det är min högsta önskan!

Hoppas att du har haft en fin dag, och att du får en bra kväll!

Kram

2008-12-07 @ 18:50:43
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: emma

ahha ja :) jag heter emma och är en tjej som bloggar helt enkelt :P .

2008-12-07 @ 20:49:59
URL: http://emmajustnu.blogg.se/
Postat av: Evelina

fast haha, jag har tänkt på det här med stress osv. Jag kan inte hantera sånt. Vad skulle jag säga på en arbetsintervju egentligen..öhm jag är stresstålig. NOT!:D:D

2008-12-07 @ 20:50:06
Postat av: Melissa

Roligt inlägg! Och som alltid -tack för kommentarerna innehos mig!

2008-12-08 @ 02:03:50
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Melissa

Roligt inlägg! Och som alltid -tack för kommentarerna innehos mig!

2008-12-08 @ 02:06:11
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Tess-Angelica

Svar: Jag jobbar som Ungdomsledare i Svenskakyrkan, i Tyresö. Så jag jobbar med konfirmander, ungdomsgrupper, och ibland med skolkyrkan =)



Bra! hahah Du har lärt dig nått iaf ;)



Hur länge har du pluggar/har kvar?



Kramar

2008-12-08 @ 16:10:04
URL: http://tessangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0