Dålig självkänsla?


Är precis hemkommen från fika hos Henrietta. Och återigen var det lika trevligt och skönt.
Nu finns det en och annan här som faktiskt drar den förhastade slutsatsen att jag inte gör något annat än fikar! Men tro mig, mitt liv är fullt av annat!

Idag kom jag att tänka på hur "fula människor" är här. Lärarna i skolan menar att "Polish Division" delar med sig av allt; gamla prov, gamla frågor, tips, böcker osv, och tycker det är konstigt att inte vi på English Division gör det. Det tisslas och tasslas om allt. Alla snackar skit om alla, alla stör sig på alla, alla hatar alla. Typ. Ja, i grova drag!

Nu är det tydligen folk som STJÄL gamla frågor/test/prov/ från Medyk (ett kopieringsställe) innan de stora proven, så att andra som vill kopiera inte ska få tag på dessa grejer dvs. inte få samma förutsättningar. Hur lågt är inte det då?
Och frågan är egentligen; varför gör man ens något sådant?

Det enda svar som jag kan komma på: de som gör det har sämst självkänsla!
För visst känns det mer överlägset att ha sina 60% på ett prov när "alla andra" har 40%?!
Det skulle inte kännas lika bra om alla hade 60%. Ellerhur?!

Jävla idioter.



 Väldigt tillgjort - vi sitter faen som på ett klassfoto!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med dig Olivia. Tycker att folk här är så himla falska!!!

2008-12-16 @ 09:17:28
Postat av: Charlotte

Tycker ni är kanonfina =) Hur vackert hår har inte du!?! Rent av förjävligt av dom! Är det så himla farligt att inte vara bäst jämt???

2008-12-16 @ 15:10:00
URL: http://jagochhoppet.blogg.se/
Postat av: E

Falska..det är bara förnamnet. Jag tycker det är superkul att veta om hur falsk någon är och bara titta hon/honom i ögonen och känna..."haha din looser, jag vet mer om dig än du någonsin kan ana" jag jag är lite sadistisk..men jag njuter! Hur kan man?! Dem är pinsamma.



Hoppas du hade det trevligt hos din syster, jag var på balen och hade det superkul!

kram

2008-12-16 @ 15:41:05
Postat av: Jennet

What the fuck is wrong with people säger jag? Vad faan tänker de på när de snor?? Vaddå jaaa jag kommer att klara mig genom skolan det gör inte ni jag kommer att kunna vara den enda JÄVLA läkaren i sverige eller? Ärligt 60% är 60% klarar du dem gör du det gör du inte det then do it again if it's possible..vad tror de att lärarna kommer at sänka gränsen ifall de inte klarar 60%? IDIOTER

2008-12-21 @ 00:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0