Fika hos Henrietta


Idag var den sista av alla 4h-långa Parasitologi lektionerna avklarad! Jäkligt skönt.
Efter lektionen åkte Krister, Eva och jag in till Gamla Stan. Vi åt på den nyrenoverade Mc´Donalds vid tågstationen och hälsade på Henrietta som precis flyttat in i en egen lägenhet där.

Det var en sådan söt, mysig och fräsch lägenhet - och jag blev helt kär i den! Det bjöds på pepparkaka och glögg och vi hade det riktigt trevligt. Det var då som jag kom på hur längesedan som jag senast kände såhär. Det var mysigt, det var roligt och jag kände att jag hade ett liv utanför skolan - helt underbart! Detta måste vi definitivt göra om.


               Titta på oss; hur levande är vi egentligen?!


Det känns verkligen som det är dags att åka hem och vila upp sig.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Henny

Aah, love! Mera myspys, kom och halsa pa ofta :)

2008-12-11 @ 10:59:15
Postat av: Anonym

läs och kommentera min blogg den är jätte bra. Så mycket du kommenterar på min kommenterar jag på din.

2008-12-11 @ 19:04:18
URL: http://jeanalchahin.blogg.se/
Postat av: Nina

=)!

2008-12-14 @ 18:19:31
Postat av: Sally

Du ser mest "levande" ut av er alla iaf! Inga spöklika bakgrunder finns och hitta i dig! ;)

2009-01-06 @ 10:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0