Han

Han fungerar precis som jag själv gör.
Han bryr sig inte om vad folk tycker och tänker, men respekterar deras åsikter.
Han följer inte det senaste modet, och ändå är han snygg.
Trots att han inte äger "det senaste" från den tekniska världen, klassas han inte som efterbliven stenåldersmänniska.
I hans garderob finns inget av det senate modet, och kläder som man bara "måste ha"!
Han skäms inte att handla på ´Ullared´ eller köpa grejer från "Fyndhörnan" på IKEA.
Han äger ingen våning mitt i centrum, har ingen BMW i garaget eller exklusiva möbler som är mer för dekorationens skull mer än funktionella....

Och allt det här älskar jag honom för; att han inte dras med alla "måsten", att han tänker med sin egen hjärna och väger upp saker mot varandra. Vi fungerar precis likadant båda två.
Han är omtänksam, anpassar sig väldigt lätt till nya situationer och han har ett gott och varmt hjärta mot de han håller kär. Han är min bästa vän, min partner, min livskamrat. Den var en, som en gång sade:

"Du älskar inte en kille för att han är snygg, utan han är snygg för att du älskar honom."

Det är precis vad jag gör: Jag Älskar Honom!
Tack för att du är dig själv! För varför ska man egentligen vara så jävla märkvärdig, när man kan vara sig själv...??!


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, Krister! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0